madonnan

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Anonym Bloggare - 12 oktober 2009 10:13

Måste bara få fråga er som tittar in här hos mig - jag ser ju att det faktiskt förekommer!!!

Varför skriver ni ingen KOMMENTAR eller bara säger hej till mig - så jobbigt eller svårt är det väl ändå inte! Jag bits ju inte ...

Så därför SKÄRP er!

SKRIV EN KOMMENTAR ELLER TVÅ när du ändå hälsar på mig!!!

Jag tar TACKSAMT emot varje liten kommentar!

  

Tick tack ...


(få se om nu detta hjälper!)

Av Anonym Bloggare - 12 oktober 2009 07:06

  

Så är det morron och ny dag och vecka igen! Tänk vad helgen alltid går fort. Sa detta till maken i morse: att helgen gått fort - man hinner bara precis hem och vända - så skall man tillbaka till jobbet. Han sa: men vi har ju hunnit med mycket under helgen. Och visst har vi det - det håller jag med honom om, men ändå - det går alldeles för fort! Om vi skulle ta och införa en 7-dagars helg kanske!!!? Har ni något emot det???? Ja kanske en del har.

Nu till något helt annat.

Väderrapporteringen: mörkt utanför mitt fönster - kolmörkt, graderna var kring -4 i morse, vindstilla än så länge - hoppas det fortsätter så - jag tänker på min värk!

Sovit si så där i natt - vaken ett antal gånger förstås - varför vaknar man alltid så där flera gånger - har inget bra svar - men det kanske beror på min värk! Irriterande är det i alla fall.

Igår var jag in på ÖB och dom hade plockat fram julsaker, en massa tomtar står på rad i hyllorna, inte klokt alltså - redan nu julsaker!!! Jag känner mig inte alls inspirerad av det och i år skall jag absolut INTE köpa flera julsaker, men det sa jag ju ifjol också!!

Måste jobba nu ... har en liten micropaus bara.

Önskar er alla en bra dag. Tills vi hörs - ha det!! Kram och solong.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mitt lilla bloggkrypin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min blogg är bara min - rör den inte!

Don't touch my site

Kristallklockan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Gästbok

Mitt väder

Besökare från när och fjärran

Var kommer du ifrån?

Klappa min kisse!

Omröstning

Har du köpt några tulpaner?
 Ja det är klart!
 Nej inte ännu.
 Gillar inte tulpaner alls.
 Är allergisk mot blommor.
 Har inte råd.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nyckelpigepekaren


Free CursorsMyspace LayoutsMyspace Comments

Tiden den går och går

Min kisseklocka

Akvarieklockan

Radio Ga-ga


Ovido - Quiz & Flashcards