madonnan

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Anonym Bloggare - 15 oktober 2009 07:53

Jag måste verkligen be om ursäkt! Försummar er nåt enormt nu för tiden - men min egen tid räcker tydligen inte till för bloggtid!

Sitter och tar en kaffetår och en liten kort paus - så därför tar jag mig bloggtid ... klockan 9 skall jag iväg på ett möte som räcker hela dagen. Vi har arbetsplatsträff och först möte, sen lunch och en aktivitet efteråt. Vi skall iväg och gå "arkeologstigen i Jävre". Där finns visst många fornlämningar och fynd - bara inte jag också blir lämnad där - för jag platsar nog in i kategorin "fornlämning"!

Vädret är "varmt" idag, hela +5, blåser lite och nu börjar molnen skingras för solen. Skulle bli både varmt och soligt idag - så jag hoppas det stämmer när vi skall ut och traska i naturen!! Och bli ett med den. Visst låter det härligt, eller ????

Nu måste jag sluta och verkligheten tar vid.

Ha en toppenbra dag alla goa m   änniskor som tittar in till mig och läser.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mitt lilla bloggkrypin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min blogg är bara min - rör den inte!

Don't touch my site

Kristallklockan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Gästbok

Mitt väder

Besökare från när och fjärran

Var kommer du ifrån?

Klappa min kisse!

Omröstning

Har du köpt några tulpaner?
 Ja det är klart!
 Nej inte ännu.
 Gillar inte tulpaner alls.
 Är allergisk mot blommor.
 Har inte råd.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nyckelpigepekaren


Free CursorsMyspace LayoutsMyspace Comments

Tiden den går och går

Min kisseklocka

Akvarieklockan

Radio Ga-ga


Ovido - Quiz & Flashcards